christmas, iphone, smartphone-3876024.jpg

Fotíte své produkty? Najděte si vlastní fotografický styl!

Víte, jak nejlépe fotit své produkty? Odpovím vám další otázkou. Taky se vám stává, že bezmyšlenkovitě scrollujete Feedem na Instagramu a najednou narazíte na fotku a okamžitě víte, kdo ji vyfotil, aniž byste si to přečetli? Podle toho, jak je vyfocená nebo upravená nebo jaká atmosféra z ní dýchá, už dobře poznáte, kdo je jejím autorem?

Tomu se říká fotografický styl.

Může jít třeba o její světlost či tmavost, použití specifické barevnosti na fotografiii nebo celkovou náladu, kterou fotka vyjadřuje, atd. atd.

Fotíte-li si své produkty, jste totiž umělcem a vaše fotka je vlastním vizuálním vyjádřením.

Jak objevit svůj fotografický styl?

1)

Zamyslete se nad tím, jací tam uvnitř doopravdy jste. Co vás obklopuje? Máte rádi minimalismus nebo je ve vašem bytě zaplněný každý kout? Milujete přírodu anebo nadčasové designové interiéry? Milujete teplo domova nebo objevování nepoznaných míst světa?…

Tak či onak, rešerše vašeho nitra vám napoví, jak by váš fotografický styl mohl vypadat.

Instagramový profil @dianapatskun

2)

Při focení každé vaší fotky se sami sebe zeptejte, co tou fotkou vlastně chcete říct. Váš záměr se pak promítne do každé jedné fotky i do celého vašeho fotografického stylu. 

Když totiž pro fotku nebudete mít záměr, i pro ostatní ponese sdělení, že je to ,,jen fotka” vyfocená ,,jen tak”.

Možná si teď říkáte, že záměr je přece vždy jasný – prezentovat vaši značku. Ale co je to ,,značka”?

Jste to vy a EMOCE, které chcete prostřednictvím vaší prezentace (vizuální i obsahové) svému publiku předat!

Značka není jen ,,název, logo a specifické výrobky“. Nedílnou součástí každé úspěšné značky jsou totiž asociace a pocity, které si zákazník vybaví, když si na tu konkrétní značku vzpomene. 

Existuje několik faktorů, které tuto emoci spjatou se značkou v zákazníkovi utváří. Například:

  • to, jak se zákazníkem komunikujete
  • to, jakou má s vaší značkou a produkty zkušenost
  • to, jaké hodnoty vy a vaše značka vyznáváte
  • to, jaké téma v souvislosti s vaší značkou řešíte
  • to, jaké barvy, grafiku a FOTKY k prezentaci své značky používáte!

A teď ruku na srdce… Víte, jakou emoci vzbuzuje vaše značka u vašeho zákazníka?

Instagramový profil @rucnevytvorenysvet

Chcete, aby vaše fotografie vystupovaly z galerie všech ostatních?

Chcete, aby byla vaše značka spjata s vizuálem, který je konzistentní a zákazníci ho poznali na první pohled?

-> Postavte svůj fotografický styl na autenticitě <-

Vtiskněte obrázek své osobnosti do každé své fotografie, stejně jako to děláte při tvorbě vašich originálních produktů. To focení pak pro vás bude mnohem jednodušší i zábavnější.

A jestli s focením produktů zápasíte, máte pocit, že to pořád není ono a občas si nevíte rady, stáhněte si můj EBOOK ZDARMA: Jak udělat boží produktové fotky!

Najdete v něm všechny mé osvědčené tipy pro focení produktů pěkně na jednom místě.

Tento eBook ke stažení ZDARMA obsahuje jednoduché triky, díky kterým své fotky dovedete k dokonalosti i s foťákem v mobilu!

Stáhnout si ho můžete pod >>tímto odkazem<<.

Šťastnou cestu za vaším vysněným cílem!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *